czwartek, 13 maja 2010

:)) co tu dużo mówić.... jest zajebiście!!!

Ok powiedzcie mi co ja mam zrobić. Jak można nie kochać tego znienawidzonego przez niektórych kraju. Dzisiaj pojechałem do Flight International Academy (szkoła w której latam) aby tam na miejscu się pouczyć, aby przesiąknąć atmosferą lotnictwa, latania, benzyny, i wszystkiego co związanego ze skrzydłami.

Na początku strasznie cieżko było mi się uczyć, bo mam taki typ osobowości, że ja się rozkręcam. Nie potrafię jednego dnia wejść na wysoki poziom nauki. Potrzebuje 2 dni rozbiegu. Jak już je będę miał to mogę się uczyc all the time, z małymi przerwami. Dzisiaj więc walczyłem z nauką przez 4h. Na prawdę dobrze mi to wychodziło, ale i tak w pewnym m
omencie poczułem, że jeśli zaraz nie wsiądę do samolotu, to umrę. No i tak sobie to mocno wymarzyłem, że za 40 minut Brian powiedział, że jeśli chce to mogę z nim lecieć jak pax (pasażer). Jupiiiiii :D:D siedziałem sobie na tylnim siedzeniu (wygodna kanapa :p) obserwując co 65 letni Brian wraz ze swoim instruktorem robią w samolocie. Takie coś daje na maxa dużo, szczególnie jeśli wcześniej się troche polatało. Daje to poczucie innej perspektywy. Jak nie byłem w powietrzu od 5 miesięcy albo coś w podobie, to każde doświadczenie jest dla mnie ważne. Obejrzałem sobie okolicę, wszystkie punkty nawigacyjne. przyzwyczaiłem się do przeciążeń, do turbulencji. No po prostu miodzio. W powietrzu nie jest tak strasznie dużo ruchu aby nie dało się gadać. Myślałem, że będzie trudniej, a da się bez problemu komunikować. Tak więc ogólnie dzięń zaliczam do MEGA udanych. Mógłbym sie co prawda więcej pouczyć, ale wiem, że tak to już po prostu jest.

Dzisiaj oglądałem też drugi mecz Boston Celtics vs Cavaliers.... znow Cavaliers dostali baty... dzisiaj mecz oglądałem w pubie. Peddler's Daughter. grali tam jeszcze jacyś ziomkowie. Było mega zajebiście.!!! POlecam wpaść :p


a to jest mój pierwszy film video. Proszę o krytykę (konstruktywną) bo mi sie wydaje, że gadam jak prostak i nic ciekawego z tego nie ma. Będę się poprawiał z każdym filmem. W sumie to teraz jak je obejrzałem to stwierdzam z pokorą, że wszytkie są do bani. Nie jestem dobrym aktorem....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz